Labels

iromány (8) kép (8) közjáték (61) mese (17) vers (12) video (2) zene (5)

2010. december 29., szerda

Nem vagyok én műszaki ember.

Anya: Át kéne írni ezt a lemezt a Márti néninek.
Én: Oké... de erre nem lehet, mond meg a Márti néninek, hogy ez nem üres lemez hanem már van rá írva.
Anya: És már nem fér rá?
Én: Ez egy műsoros cd erre már nem lehet írni.
Anya: A Márti néni üzeni, hogy töröljük le róla.
Én: Értsétek már meg végre, hogy ez nem kazetta!!! Erre egyszer lehet írni!
Anya: Utána dobhatod is ki?
Én: Azon még nem gondolkoztál, hogy az embereknek miért van sok cd-je miért nem csak egy amire állandóan írhatnak?
Anya: Nem vagyok én műszaki ember.
Én: Ez szimpla logika...egyszer rászánnátok egy délutánt, hogy ilyen alapvető dolgokat megtanuljatok...
Anya: Arra vagy te.
Én: Hogy kezeljem a tv-t...értem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése