Labels

iromány (8) kép (8) közjáték (61) mese (17) vers (12) video (2) zene (5)

2012. április 7., szombat

Régen voltak közjátékok

Szati: ezek a csajok...hogy néz ki? Ez sokkal szebb volt...
Én: mi ittunk többet...

Én: Sebi, kérek egy Dreher Bak-ot.
Sebi: Az mi? Az tavaly még komponált.

"rainbow, az eső-íjász; égi meszelő: szkájvájtening/ szpéjsz-hipó"

Jelentős mennyiségű bazmeg van a kapucsínómban.
Magyarországon egy emberre átlagosan 2 Szekeres Olimpia esik...rendszerint az 5. emeletről

Én: megyek haza!
Atis: jól meggondoltad ezt Pecám?
Én: nekem is van életem.
Palcsi: Na nehogy már most kezd el!

Robi: A hospitálás az kórházolás?

Jégkockarandevú a rózsáspohár fején, kell egy nő az se baj ha tehén.

A kollázsban az a szép, hogy nincs hulladék. Én csak azért dobom ki a papírokat, hogy elférjek a szobában.

Igal, felszállók: Megjöttek a szépkorúak!!!
Buszsofőr: Fizet valaki egyáltalán?

kocsmában
én: csinálsz nekem egy kávét Atis?
Atis: előbb elszívom a cigim, te tudsz várni itthon vagy...szinte már török állampolgár

Én: de nekem nem jönnek be a nagyon vékony lányok.
Atis: tömd ki kispárnával!

Édesapám az éjszakai műszak című képemről:
"Fiam, én ezt próbálom nagynehezen értelmezni, hogy valami racionalitást kicsiholjak az 50 éves nézőpontommal..."
Én: "hát ez tekinthető egy lecsúszott egzisztenciájú férfi keserű munkavállalásának, mivel éjszaka alvilági körökben kell megküzdenie az
életben maradásért..."
Apám: "...hát azt speciell kifejezheti..."
Én: "ne keress mindenben értelmet."

Gyöngyi fodrászat az 5. emeleti tv-sben. Én is ott vágatok. 1. tükör: ..hát ez olyan, mint egy mosolygó póréhagyma...vágjunk még...ez
tiszta Cure... 2. tükör: ..ennyire tojás fejem van? egy sátor van a tetején. ez Adam Sandleres...ritkítsunk.. 3. tükör: na ez jó lesz, fasza. :)

Limpi: nyugodjatok meg....don't fos

Kacsa: a kocsma amit cba-nak hívnak.... peca, az egy gyémántdiplomás

Ha nekem ez lesú, akkor nyomalú!" -kicsit megviccelt tegnap az a pálinka :D fordítás: ha ezt a komlóitalt elfogyasztom, akkor indulhatunk.

Én: Nincs pénzem cipőre!
Kacsa: hát bazmeg, eladsz egy képet...

Én: Zoli, ugye te engedtél be éjjel?
Zoli: Beengedni? Mi szedtünk össze az utcáról...

Napi angol Robi-val: "frencsrájz...az valami francia utazás? akkor a befolyás az biztos in-rivör..."

,,Csodálatosan indult a reggel, mint mindig a Kaposvári Egyetemen. Harsányan szökellő vidám lépteink caplattak fel szeretett iskolánk lépcsőin, hogy minél hamarabb érjünk érdemes tanáraink érdekfeszítő óráira. Evelinnel szinte eszméletünket vesztve rohantunk, hogy még időben elérjük az első padokat. Mikor ezt visszaolvastam azt kellett megállapítanom, hogy teljesen meghülyültem.''

Ez a sok havas kiírás csak egy dolgot jelenthet... hogy nem vettem eddig észre...nekem minden 2. ismerősöm meteorológus :O

Pultos csaj: Mit szeretnél?
Peti: Sört!!!
Pultos csaj: Milyet?
Peti: NÉGYET!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése