Labels

iromány (8) kép (8) közjáték (61) mese (17) vers (12) video (2) zene (5)

2010. november 8., hétfő

Megajézusommáfaktor

Félreértés ne essék én még mindig azon az állásponton vagyok, hogy a TV-ben kizárólag a tv paprika műsorai élvezhetők. Én is csak azokat nézem és többnyire azt is insomnia kúrálására. A család  viszont nézi ezeket a fantasztikus tehetségkutató szennyeket és néha én is belelátok, belehal(l)ok... Annyit leszűrtem az egészből, hogy itt, aki tehetséges az már az első rostán kiesik, mivel nincs rajta mit alakítani. Ennyit az év hangja és hasonló közhelyekről. De a lényeg, hogy minden csoport reprezentálva legyen. Véleményem szerint a következő tehetségkutató győztese nagy valószínűséggel egy tolószékes tíz év alatti roma származású homokos zs. német-juhász lesz, akinek mellesleg van egy halálos beteg néger macska barátnője. A zsűrihez inkább nem nyúlnék, jó az úgy, ahogy van... még véletlenül sikerülne betennem valakit, aki ne adj isten ért a zenéhez. (Feró, téged azért még mindig bírunk).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése