Labels

iromány (8) kép (8) közjáték (61) mese (17) vers (12) video (2) zene (5)

2012. január 3., kedd

Égből pottyant vesék 10. -Bence meséje

-Ki van a dobozban? …hmm… ez a doboz üres, jé itt egy cetli:
„Szevasz Peca! Tudtam, hogy olyan lusta leszel, hogy egy éven belül tuti nem írod meg a mesém, szóval hülye lettem volna itt várni… ha ezt olvasod hívj fel. Bence.”
…okés..*beep*…kicseng…
-Halló!
-Csevasz Bence, képzeld rászántam magam, hogy megírom a meséd!
-Na az szuper!
-Szóval mutatkozz be a blogolvasóknak légy szíves!
-De hát a Réka ismer engem…
-Azért bízunk benne, hogy rajta kívül is olvassa még valaki…
-Fekete Bence vagyok, Csákvárról érkeztem, mesterségem címere…
-Csak semmi vicceskedés… mik a szavaid?
-Elfelejtettem…
-Na ne bassz már..most kereshetem vissza a facebook bejegyzéseid…
(10 perc múlva)
-Na megvannak, szóval: Lugas, börze, mámor, palacsinta, széklet.
-Igen ezek azok!
-Vágjunk is bele.
-Nem lesz sok a telefonszámlád?
-Na szóval…

Az egész történet egy ammóniagyár ipartelepén kezdődött. Itt minden lúgos volt, ezért a dolgozók csak Lugas-ként emlegették. Itt munkálkodott Rezső a raszta tarajú kakas. Rezső egy liberális állat volt, mindig be volt tépve. Igen ám, mert a munkatársai azzal csesztették, hogy folyton beletéptek a tollaiba. A Jamaika-barát baromfi ezt megelégelvén arra a következtetésre jutott, hogy ideje használtautó-börzét nyitnia. De ehhez ugye pénzre volt szüksége. Mivel összes megtakarított pénzét élvhajhász életmódjára költötte kénytelen volt áruba bocsátani testét. Sajnálatára pár perverz tollfetisisztán kívül nem sokan akartak részesülni a Rezső által nyújtott kéjben és mámorban. Egyszer azonban, ahogy ott az utcán csapatja a selyemkokas figurát eléjön egy néger palacsinta egy német biciklin.
-Yaman! Miteda kerehsál inadi utcankbah? –kérdezte ingerülten a néger palacsinta.
-Kotrodjah vágyi megismerrad mijahn a Rasta Fahrrad! –folytatta a német bicikli.
Rezső nem szart be, hanem rájuk. A palacsinta ugyan nem lett barnább a bicikli viszont széklet(t). Tollas barátunk felrepült a szék tetejére majd egy mexikói pankrátormozdulattal földbetiporta a megszeppent palacsintát. Rezsőt annyira felzaklatták eme szürreális történtek, hogy bűntudatból önként jelentkezett a KFC-nél, ahol készséggel bepanírozták és megsütötték. Vége.

-Erre kellett 1 évet várni?
-Lesz még jobb is, csak újra bele kell jönnöm…de most bedobom a mobilt a dobozba, mert ott nincs térerő…
-krr…*..;>@&#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése