Labels

iromány (8) kép (8) közjáték (61) mese (17) vers (12) video (2) zene (5)

2010. szeptember 30., csütörtök

Dilettáns vers 2 + reakció, avagy lepkediktatúra

Ajtón kifelé őszi illatok
Szememmel játszó felhőalakok.
Lábamhoz gurulnak gesztenyebábok
Parkerdőn titokban pillangót látok.
Összehúzza szárnyát, lehet, hogy fél
Ő sem tudja még, merre fújja szél.
 --------------------
Gábor: Ebből a versből is látszik, mennyire buta a pillangó. Képzeld csak, mennyivel megfontoltabb lenne, ha tudná, hogy minden mindennel össze függ és egyetlen szárnycsapása is szélviharrá változhat.
Én:  Szerintem csak tetteti, hogy nem tudja. Ne becsüld alá a pillangókat.
Gábor: Akkor szerinted ő egy mocskos, rosszindulatú tömeg gyilkos dög? ...hm. most, hogy így mondod...Milyen jól mutat a bogár gyűjteményben.
Én: A pillangó szárnycsapása egyébként is csak szemléltetés, hogy minden kihat mindenre..én örülök, hogy vannak.
Gábor: Nana. Ne légy ennyire naív. :-)
Én: Látom, téged nem tudlak meggyőzni, hogy Hitler nem pillangó volt.
Gábor: Marlene Dietrich is egyféle pillangó volt Hitler környezetében csak ezt a pillangó fajt éjszakainak nevezték.
Én: A Leni Riefenstahl filmet még nem láttam az Animal Planet-en.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése