Labels

iromány (8) kép (8) közjáték (61) mese (17) vers (12) video (2) zene (5)

2010. szeptember 28., kedd

"Legszebb"

Szofi: (kezébe veszi a diktafont) Régi telefon, apának is van ilyen. Olyan szép volt ám a tortám, mert az Csipkerózsika torta volt.
Én: Csipkerózsika torta...és hány gyertya volt rajta?
Szofi: Mondjuk már 5 éves vagyok.
Én: Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Szofi: De én pedig királynő akarok lenni.
Én: Miért?
Szofi: Hát...mert..az is akarok lenni, mert az mindig örökké, örökké szoknyát hord. És én örökké azt akarok.
Én: Mindig szoknyát szeretnél hordani? Télen is?
Szofi: Meleg szoknyám is van.
Én: És egy királynő mit csinál?
Szofi: Hát úgy csak táncol meg ilyenek, egész évben szép. De a mesében szoktam tudni.
Én: És akkor lesz királyfid is, meg kastélyod?
Szofi: Aha, csak királyapám nem lesz, meg mostohaanyám de nem baj.
Én: És lesz nagy tükröd, amiben megnézed ki a legszebb?
Szofi: Aha, de én egyszer azt mondom az anyukámra, hogy ő a legszebb.
Jázmin(3): De én nem vagyok legszebb?
Szofi: Dehogynem, hát te vagy a tesóm. És te Jázmin mi akarsz lenni? Róka?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése